مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

سریال گوزل

تاریخ فصل دوم سریال گوزل هنوز مشخص نیست شما بعد از یه مدت می توانید از سریال گوزل در کانال زیر متوجه شوید :

برای فهمیدن تاریخ پخش فصل دوم سریال گوزل کلیک کنید

کلیک کنید و عضو شوید

نظرات  (۱۰)

مرسی ازاطلاعاتتون
پاسخ:
ممنون از نظر شما
بابت زحماتتان ممنون سریالش واقعا جذابه فقط خواهشا زودتر ما بد جور معتاد این فیلم شدیم بازم مرسی
پاسخ:
باشه هر موقعه به ما خبری شد به شما عزیزان خبر می دهیم خواهشآ در تلگرام افسانه پاکرو عضو شوید تا عکس های آن ها هم برای شما ارسال شود
ممنون
پاسخ:
نظر لطفتونه 
خیلی دوست دارم زود تر فصل دومش بیاد واقعا فیلم جذابیه...
ممنونم بابت اطلاع رسانی تون....
پاسخ:
باشه ممنون از نظرتون در سایت و اگر هم در تلگرام عضو شوید ممنون می شوم و هر موقعه خبری از سریال شد به شما عزیزان هم خبر می دهم 
با عرض سلام تورو خدا زودتر پخش بشه من دیوونه این فیلمم دارم دیوونه میشم
با عرض سلام و تشکر

سریال را چرا بعد از اتمام سریال در شبکه های ترکیه پخش نمیکنید ؟ حریم سلطان هم هینطور شد .بیننده تا با سریال رابطه برقرار میکنه و هیجان سریال رو داره فاصله ای طولانی بین سریال میفته که دیگه فصل اول فراموش میشه و سریال جذبه خودشو از دست میده
این چه برنامه ریزی ضعیفیه زود پخش کردن سریال هنر نیست .کامل پخش کردن هنره و احترام به بیننده .من دیگه از جم قطع امید کردم مدیریتش ضعیفه. تی وی پرشیا با سریالای ترکی جای جم را گرفته با سریالای تکراریش
پاسخ:
خب به ما مربوط نیست من یک پست منتشر کردم و درون فیسبوک جم به مردم این طور می گویید به من هم مربوط نمی شود یا حق
لطفا به من بگیدکه جم انلاین که میگه سایته یاشبکه ؟فصل دوشو یکشنبه ازشبکه ی جم تیوی میزارن ؟؟؟؟مرسی
پاسخ:
به ما که اطلاع داده اند گفته اند در شبکه GEM هم می گذارند

سلام خیلی خوبه زود تر
پاسخ:
خب آره دیگه 
کالری ممنو تمام میشه اگه گوزل شروع کنه
پاسخ:
خب آره دیگه 
چرا گوزل تو جم تی وی نمیده