مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

اختصاصی جم آنلاین- ارکان پتک کایا در تاریخ 1 می 2016 با مجله ای آنلاین مصاحبه ای در مورد پشت صحنه، ناملایمات اخیر و زندگی خصوصی خود داشت که برایتان ترجمه و منتشر کرده ایم: 
او در ابتدا با اشاره به حسن نیت خود و با توجه به مشکلات پیش آمده با نورگل یشیل چای گفت: "شغل ما جنبه های منفی نیز دارد که همیشه سعی کردم از آنها فاصله بگیرم، اما با وجود این بالاخره روزی درگیر این چیزها خواهیم شد."
-    شما تناسب اندام خود را چگونه حفظ می کنید؟
-    به دلیل شغلی که داریم مجبور هستیم به وزن خود دقت کنیم. انسان بعد از سنین خاصی دیگر قادر نیست که به راحتی وزن خود را کاهش دهد و به همین دلیل از ابتدا به این موضوع دقت کرده ام. من اعتقاد دارم هر کسی بدن خود را خودش بهتر می شناسد و نیازی به دکتر تغذیه نیست. من شکر و نان نمی خورم و از زمانی که خود را شناخته ام آب خنک زیاد می نوشم و از نظر من نوشیدن آب فراوان تاثیر فوق العاده ای در تناسب اندام دارد.
-    آیا خود را به صورت یک هنرمند موفق می بینید؟
-    من معتقد هستم هیچ کس نمی تواند به تنهایی پروژه ای را به موفقیت برساند. در یک کار موفق سناریو، کارگردان، اکیپ فنی و حتی آبدارچی نیز به اندازه ی بازیگران اصلی موثر هستند. 
-    در پشت صحنه بسیار محبوب هستید. اما نظرتان در مورد بعضی حرف هایی که در پشت صحنه سریال گوزل گفته شده، چیست؟
-    من همیشه بین همکاران خود محبوب بوده و هستم اما در مورد حرف های این مدت اخیر که منبع بعضی از آنها همکاران من در پشت صحنه ی گوزل بوده اند، باید بگویم به اندازه ای که محبوب هستم منتقد نیز دارم و این حرف ها از کم لطفی بعضی از دوستان پیش آمده است. اگر نظری راجع به سناریو دارم با کارگردان و مسئول این کار مشورت می کنم و به یک توافق کلی می رسیم یا اینکه آنها من را قانع می کنند. عکس حرف های پیش آمده، هیچ زمان سر خود کاری را انجام نداده ام. 
-    آیا این حرف ها شما را خیلی اذیت کرد؟
-    خیلی تعجب کردم. در زندگی خود تا به حال با چنین تهمت هایی مواجه نشده بودم اما بعد از این پیش آمدها متوجه شدم که کار ما نیز جنبه های منفی بسیاری دارد که من همیشه سعی کردم از آنها فاصله بگیرم و تا جایی که می شد درگیر آنها نمی شدم ولی بالاخره به یک طریقی به من نیز سرایت کرد. من فکر می کنم در این مواقع باید بتوانیم بحران را مدیریت کنیم.
-    به نظر خودتان آیا توانستید مشکل را به راحتی مدیریت کنید؟
-    نه فکر نمی کنم. زیرا به دلیل اینکه تا به حال با چنین مشکلی برخورد نداشتم نتوانستم به راحتی آن را حل کنم. من فکر می کنم خیلی عجولانه صحبت کردم در حالیکه باید با فکر جلو می رفتم. زیرا اگر مصاحبه ی نورگل را بخوانید می بینید که جملات با همدیگر مطابقت ندارد و تهمت های او از نوعی نیست که بتوان نادیده گرفت و انسان را از کوره  به در می برد. در دنیای امروز از کلمه ی آزادی به نحو دیگری استفاده می شود. آزادی این نیست که انسان ها در شبکه های مجازی آنلاین به همدیگر توهین کنند و یکدیگر را مورد تحقیر قرار دهند. از این موضوع بسیار ناراحت هستم و از انسان ها دلگیرم.
-    مسائل پیش آمده چه تاثیری در شما داشته است؟
-    دیگر به هر فکر، حرف و کلمه ای که استفاده می کنم بارها و بارها فکر می کنم زیرا نیت من پاک است اما انسان ها از میان حرف های من کلمه ای را پیدا می کنند و سناریو های زیادی در این باره می نویسند و به من توهین می کنند. نیت من پاک است و صمیمی و رو راست هستم، اما مدتی است که در حرف زدن و دیگر اعمال خود دقت بیشتری می کنم. یکی از خصوصیات بد من این است که اگر به ناحق مورد انتقاد و توهین قرار بگیرم حالت دفاعی به خود می گیرم و پرخاشگر می شوم. این رفتار خوبی نیست و باید بر آن غلبه کنم. 
-    آیا فکر می کنید که توانسته اید هنر بازیگری خود را اثبات کنید؟ در مورد انتقاداتی درباره ی اینکه همیشه در نقش های مشابه بازی کرده اید چه می گویید؟
-    فکر می کنم توانسته ام خود را اثبات کنم. زیرا در شغل ما موفقیت حد و مرز مشخصی ندارد و شاید هنوز نقشی را که نقطه ی اوج من در زندگی کاری ام باشد را بازی نکرده ام. البته اگر به سوابق من نگاهی بیندازید خواهید دید که علاوه بر یک تاجر معروف و ثروتمند، هر نقشی را بازی کرده ام. در قالب کمدی و حتی انسانی از پا افتاده نیز ایفای نقش کرده ام. کاراکترهای متفاوتی را به تصویر کشاندم اما گویی هیچ کس اینها را نمی بیند.
-    آیا اهل مسافرت با خانواده هستید؟

طبق اخبار جدید سایت های ترک، به دنبال ناملایمات پیش آمده در پشت صحنه ی سریال گوزل و اتفاقات بعد از آن، ارکان پتک کایا "Erkan Petekkaya" از نورگل یشیل چای "Nurgül Yeşilçay" شکایت کرد.

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید

49,000 تومان

اسپیکر بلوتوث طرح قارچ

کیفیت صدای فوق العاده شفاف و عالی

دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند موبایل

دارای میکروفون جهت استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث خودرو

دارای باطری لیتیومی قابل شارژ



قیمت : 49000 تومان



به کمک اسپیکرهای قابل حمل به راحتی می‌توان در گردش‌های کوتاه روزانه از وجود موسیقی دوست‌داشتنی خود لذت برد. محصولات زیادی در این حوزه طراحی و تولید شده‌اند. به تازگی اسپیکر بلوتوث طرح قارچ روانه بازار شده است که دارای طراحی بسیار دوست داشتنی و جذاب می باشد. در واقع این محصول یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که از صدای بسیار شفاف بهره می برد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را توسط بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش کننده موسیقی خود متصل کنید و از وجود آن لذت ببرید. ویژگی بارز این اسپیکر دارا بودن پمپ خلا در زیر آن است که می توانید از این محصول جهت استند موبایل نیز استفاده کنید.

سریال آکادمی دوشیزگان اشرافی

خلاصه داستان سریال آکادمی دوشیزگان اشرافی

در سال ۱۸۸۰ که هسته اصلی امپراتوری روسیه است توسط تروریسم متزلزل شده بود و انقلابیون در همه جا، از جمله کاخ سزار بمب کار می گذاشتند، تنها در یک مکان – موسسه Smolny برای دوشیزگان اشرافی

دانلود آهنگ بگو برا چی از آرمین ۲Fm

بگو برا چی، یهویی همه چی
خراب شد سر چی خراب شد همه چی
بگو برا چی حرف بزن زود باش
یعنی اون تورو بیشتر از من دوست داشت
فرق قائل بود بین تو با دوستاش
یکم انصاف تو وجودت بود کاش
بگو این روزا به کی دلت قرصه
خدا نکنه بگیره اون دلت غصه
خدا نکنه که عذاب وجدان بگیری
نخواه منو مثه خودت خوشحال ببینی
بگو برا چی خودتو خالی کن
دارم دق میکنم بابا یه کاری کن
کجایی تا ببینی که از کلافگی مردم
اصلا برو هر کاری دوست داری کن
بگو برا چی یهویی، همه چی
خراب شد سر چی خراب شد همه چی
تو میدونستی همه مشکلاتمو