مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

همانطور که در خبرهای قبلی نیز ذکر شد، در سریال های به روز و دارای ریتینگ بالا لباس هایی که برای پوشش بازیگران نقش های اصلی و فرعی استفاده می شوند همیشه مورد توجه بوده است. معمولا این لباس ها از طرف اسپانسرهای سریال تهیه و در اختیار بازیگران قرار می گیرند. یکی از این مجموعه ها، سریال گوزل است که به دلیل اینکه در این مجموعه خانواده ای متمول به تصویر کشیده می شود.

متناسب با مضمون داستان شکوه و عظمت خاصی در جو سریال حاکم است و دلارا نیز که یکی از شخصیت های اصلی و ثروتمند مجموعه است، استایل خاصی دارد و برای پوشش این کاراکتر از برندها و طراحی های ویژه در طول سریال استفاده شده و خواهد شد. لباس هایی که برای او از طرف استایلیست ها انتخاب می شوند، بسیار شیک و دارای سبک هستند. در یکی از سکانس ها که دلارا در بیمارستان ایفای نقش می کند، کفشی چرم به رنگ مشکی با پاشنه ای بلند و دماغه ای تیز پوشیده است. این کفش در عین حال که ساده می باشد بسیار شیک است و مکمل استایل تقریبا اسپرت دلارا شده است. این کفش  طراحی برند ترک İNCİ است که تاریخچه ای قدیمی و پرافتخار دارد. تاریخچه ای حدودا 100 ساله که تا به امروز با 104 شعبه در سراسر ترکیه در خدمت مشتریان خود بوده است. این برند در سال 1917 با یک مغازه ی کفاشی کار خود را آغاز کرد و چند سال بعد با ساخت کفش های بچگانه و دمپایی صنعت خود را گسترش داد. این فروشگاه کوچک طی مدت 30 سال به کار خود ادامه داد و در این مدت با کیفیت قابل توجهی به مصرف کنندگان تولیدات خود خدمت کرد تا اینکه در سال 1947 این تولیدی به دست نماینده ی نسل دوم خانواده رسید. احمت نوری کیزیلتاش با دیدگاه مدرن تر و سیاست کاری جدید خود که بر پایه ی رضایت مشتری بنا شده بود اولین فروشگاه این تولیدات را تاسیس کرد. در گذر زمان این فروشگاه با کیفیت بالای محصولات خود و با تلاش دست اندرکاران به صورت یک برند در آمد. این برند امروزه علاوه بر استایلیست های ترک با طراحان ایتالیایی نیز همکاری دارد  و محصولات خود را در ابتدا به ایتالیا و بلژیک و امروزه به 37 کشور دنیا صادر می کند. در حال حاضر این برند با 70 فروشگاه و 34 نمایندگی در 104 نقطه ی ترکیه گسترش یافته است. این برند با ایجاد سبک های جدید و مدرن در هر یک از کولکسیون های خود سعی دارد خلاقیت و تفاوت خود را اثبات کند و در جهت خلق محصولات جدید، مدرن، خاص و مناسب با سلیقه ی نسل جوان گام بر می دارد.  سال ها است که این برند کفش های چرمی، اسپانسر بسیاری از فیلم ها و سریال های معروف، معتبر و پربیننده ی ترک است و موفقیتی چشمگیر دارد. 
گردآوری و ترجمه جم اینسایدر  

نظرات  (۱)

  • قالب وردپرس
  • برای خرید قالب به میهن وردپرس سر بزنید