مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

یکی از ستارگان درخشان سریال گوزل بازیگر نقش غزل، "آلینا بوز" در مورد چگونگی ارتباط با فالوئرهای صفحه ی اینستاگرام خود در مصاحبه ای که با مجله ی "این استایل" داشت صحبت کرد.

او اظهار داشت: "در مقابل کامنت های مثبت سکوت می کنم و با لایک عکس هایشان به آنها پاسخ می دهم". همچنین این استعداد جوان گفت: "در مقابل کامنت های منفی عکس العملی از خود نشان نمی دهم، تنها نظرات منفی که در رابطه با عقاید دینی و نژادی است باعث ناراحتی ام می شود اما سعی می کنم از کنار آنها بگذرم." او در ادامه گفت: "زمانی که تازه از روسیه به استانبول آمده بودم، مسلط به زبان ترکی نبودم و این برای من مشکل ساز بود. گاهی اوقات دوستانم مرا به تمسخر می گرفتند اما بعد از مدتی به این وضع عادت کردم و زبان ترکی را یاد گرفتم."