مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

guzal

تاریخ بالا برای پخش در سایت جم آنلاین است دوستان برای فهمیدن پخش این سریال به ادامه مطلب بروید

با سلام و خسته نباشید من مهران حسینی راد هستم مدیر این وبلاگ به شما قول داده بودم تا موقعی که زمان سریال پخش فصل دوم گوزل شروع شده به شما خبر دهم 

یک مژده برای آن های که سریال گوزل را می خواهند تماشا کنند امروز شروع به پخش میشود 

تاریخ پخش فصل دوم سریال گوزل شنبه تاریخ 24 بهمن می باشد در ضمن بابت عضو شدن در تلگرام ما هم ممنون و قدردانی می کنم 

تلگرام ها هم عضو شوید

نظرات  (۵)

پس کی گوزل تو شبکه جم توی پخش میشه؟
پاسخ:
معلوم نیست به ما گفتن 12 بهمن که گذشت ولی ما پیگریم 
تنها شما نیستید که  این سریال را دوست می دارید 
اصلا قرار هست تو جم تی وی پخش بشه؟
زود پخش شود لطفا
لطفا بگید کی شروع میشود . آیا امسال شروع میشود ؟
پاسخ:
معلوم نیست 
پس کی نشون میده فیلم گوزل؟
پاسخ:
شنبه 24 بهمن به ما اطلاع داده اند که پخش می شود 
یا حق