مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

دانلود آهنگ جدید علی جمشیدی بنام مسافرم

ترانه سرا : حسین اسماعیلی , تنظیم و اهنگ : محسن قائمی
میکس و مسترینگ : سعید حسانی , ویولون : کریم بیات
گیتار : محسن قائمی , طراح : مرجان الهی

متن آهنگ جدید علی جمشیدی بنام مسافرم :

دلم نیومد از پیشت بی خداحافظی برم
گفتم بیام ببینمت بهت بگم مسافرم
حالا که اومدم بزار یه دل سیر نگات کنم
دیدی گلم قسمت نشد حلقه توی دستات کنم
هوا هوای رفتن شاید دیگه نبینمت
نرفته دلتنگت شدم سخته واسم ندیدنت
چشامو روت میبندمو به بی خیالی میزنم
شاید که اینجوری بشه برم ازت دل بکنم
گریه نکن عزیز من انقد بهم نگو بمون
توروخدا بیشتر از این دیگه نکن این دلو خون
حالمو از اینی که هس با گریه بدترش نکن
تو این وداع آخری رفتنو سخت ترش نکن
هوا هوای رفتن شاید دیگه نبینمت
نرفته دلتنگت شدم سخته واسم ندیدنت
چشامو روت میبندمو به بی خیالی میزنم
شاید که اینجوری بشه برم ازت دل بکنم