مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب

متن آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب :

خیلی وقتا توو دلم آشوب
خیلی وقته من همش غمگینم
توی این شبا هوا سنگینه
تا خود صبح خواب بد می بینم
چرخ زندگی به کام ما نگشت
هر دومون غم زده ی یه ماتمیم
ما جوونی همو سوزوندیم
ما یه عمریه بدهکار همیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی نام آشوب

♫♫♫♫♫♫

تو تظاهر غرور صخره و من
حکایت جهان شیشه ای
من توو فکر رقص نور و آینه م
تو به فکر ضربه ی همیشه ای
من از این سر تو از اون سر
هردو مون نگران یک ریشه ایم
هفته ها پشت سر هم اومدنو
ما در گیر زخمای همیشه ایم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت