مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

متن آهنگ جدید کامران مولایی بنام مشهور :

بازیه تلخه زندگی بازنده ی این بازیم
از زندگی چیزی نگو وقتی به مردن راضی ام
خوشبخت بودن تا ابد از فالو حالم دور شد
مردی که هیج اسمی نداشت از درده تو مشهور شد
خوشبخت بودن تا ابد از فالو حالم دور شد
مردی که هیج اسمی نداشت از درده تو مشهور شد
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من اینقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من ابنقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران مولایی بنام مشهور

♫♫♫♫♫♫

تلخو غم انگیزه که تو دلتنگه دستام نیستی
وقتی واسه آرامشم دستاتو میخوام نیستی
همدست تو تنهایی و این زندگیه بی وجود
با هم تفاوت داشتیم فرقه من و تو عشق بود
همدست تو تنهایی و این زندگیه بی وجود
با هم تفاوت داشتیم فرق منو تو عشق بود
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من اینقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من ابنقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128