مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی نام همخواب

متن آهنگ جدید محسن چاوشی نام همخواب :

همخواب رقیبانی و من تاب ندارم
بی‌تابم و از غصهٔ این خواب ندارم
دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست
بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست
اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست
عهد شکن نیست
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی نام همخواب

♫♫♫♫♫♫
پیش تو بسی از همه کس خوارترم من
زان روی که از جمله گرفتارترم من
روزی که نماند دگری بر سر کویت
دانی که ز اغیار وفادار ترم من
بر بی‌کسی من نگر و چارهٔ من کن
زان کز همه کس بی‌کس و بی‌یارترم من
بی‌یارترم من, بی‌یارترم من, بی‌یارترم من
بی‌یارترم من, بی‌یارترم من, بی‌یارترم من

نظرات  (۱)

به نظر من این بهترین سایت تفریحی است درست است دور به دور به روز می شود ولی مطالب های که می گذارد بهترین مطالب دنیاست
پاسخ:
ممنون آقا/خانم :از نظر لطفتونه