مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

مجله تفریحی و خبری توپراک

فروش قالب وردپرس
مجله تفریحی و خبری توپراک

من مهران حسینی راد
سازنده مجله تفریحی و خبری توپراک هستم از بازدید های شما متشکرم
وخواهشن نظر یادتون نه حتما نظر دهید

تبلیغات
طراحی سایت با وردپرس

دانلود آهنگ تیتراژ فارسی سریال لطیفه با صدای آرشاوین (علی زارعی) کی جز تو از تاپ ناز

دانلود آهنگ فارسی سریال لطیفه همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ تیتراژ سریال لطیفه با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید علی زارعی کی جز تو

کی جز تو میتونه بمونه اما عاشق نباشه

کی جز تو میتونه یه قلبو اینجور از هم بپاشه

کی میتونه بگو

کی وقتی دلتنگه یه گوشه مثله بارون میباره

کی آخه این حسه لطیفو این اندازه دوست داره کی میتونه بگو

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

شعر آهنگ جدید علی زارعی کی جز تو سریال لطیفه

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

کی جز من تو بارون میگیره گریه اش اسیره چترت

کی جز من اینجوری دیوونه میشه با بوی عطرت

کی غیر از خوده من

کی با تو توو پاییز تمومه کوچه رو قدم میزد

کی جز من دنیارو برایه داشتنت قدم میزد

کی غیر از خوده من

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

دانلود آهنگ تیتراژ سریال لطیفه با کیفیت Mp3 128